Sunday, December 2, 2007

PIZZA

buda ayni hamurdan pizza yaptim ben bu hamuru cok kullaniyorum herseye gidiyor deneyin mutlaka eminim sizde cok seveceksiniz arkadasim ebru vermisti canim benim cok tesekkur ederim cok isime yariyor.Bu arada arkadasim Ayse nin babasi hakkin rahmatine kavustu RABBIM den sabir diliyorum basin sagolsun guzel arkadasim
yapilisi:yapmis oldugumuz hamurdan biraz alip tepsinizin buyklugune gore ben pizzami sevis tabagi buyuklugunde yaptim ,boyle olunca cesitte oldu karisik mantarli sadece domates kasar buda guzel oluyo benim cucuklerim istedikleri gibi yaptilar aldigimiz hauru yarim santim kalinliginda aciyoz size ince gelebilir ama mayalaninca nefis oluyo, yani pismeden yarim saat beklletiyosunuz uzerine salca ve siviyag karisimini biraz varsa domates rendesini her tarafina suruyoruz ,ustunr rende kasar ustunede istediginiz malzeme artik size kalmis ,ben biraz tursu koydum resimde gordunuz gibi harika oluyo benim gibi degisik tatalari seviyosaniz deneyin cok begeneceksini AFIYET OLSUN

No comments: