Thursday, April 10, 2008

KATMER







Uzunca bir ara verdim tatil yaptim yenilendim ve malumunuz tarif atatmadim ama bu ada epey birikti kucuk cucugumden firsat bulabilirsem aticam ,bu arada beni yorumlariyla yanliz bicakmayan senemcim cok teskkur ederim ,camaycim istedigin boregin tarifini en kisa zamanda aticam canim begenmene cok sevindim.Simdi katmerin tarifini yazayim nefis bir kahvatilik sicak sicak cok lezzetli oluyo deneyin derim:) Mayali hamur dan ayni tuz ,su , maya ,unla yumusak hamur yapiyoruz hamuru biraz mayalandirip cevizden biraz buyuk bezelere aliyoruz bes dakika dinlendirip aciyoruz ,dinlendirince hamuru acmak daha kolay oluyo annemin tabiriyle yumaklarin dusmesini bekliyoruz:)aldigimiz her bezeyi acabildigimiz kadar acip uc yemek kasigi siviyagla yagliyoruz yagi hamurun her taraina esit suruyoruz sonra gozleme gibi katliyoruz dort tarafindan bir kenarda dinlendiriyoruz ayni islemi dizger bezelerede uygulayip basa donuyoruz ilk yaptigimizi elimizle inceltebildigimiz kadar inceltiyoruz tavada kizartip afiyetle yiyoruz



No comments: