Saturday, August 9, 2008

NUTELLALI NEFIS KURABIYE


Bu nefis kurabiye tarifnide ilk kez denedim gercekten hos olmustu ayricada misafirlerimdende tam not aldi icerigi normal kuarabilelere gore biraz degisik bu yuzden farkli bir tat isteyenlere oneririm

Malzemeler: 2 tane limon kabugu rendesi ve suyu ,bir cay bardagi pudra sekeri,bir yumurta,75gr tereyag,5 cay bardagi un ,yarim paket kabartma tozu un az gelirse ekliyebilirsiniz ben ekledim olcu farakli olabiloyor.

Yapilisi: once bir kasede limon suyu , sekeri ve yumurtayla birlikte cirpiyoruz mikserle 3-5 dakika sonra diger malzemeleride koyup hamurumuzu yapiyoruz.Yapmis oldugumuz hamuru oklava yardimiyla yarim cm aciyoruz daha incede aolabilir benimkiler biraz kabardi :) sonra bardakla yarisini normal yuvarlak seklinde yarisininda takrar icini tuzluk basiyla yaptim ben siz ne bulursaniz ortasini yuvarlak bir sekilde kesiyoruz yagli kagitla tepsimize dizip 180 derce lik bir firinda 5 dakika bekletiyoruz ustelri kizarmadan alip resimdeki gibi bir yuvarlak olanla ustu dlik olan parcanin uzerine nutella surup yapistiriyoruz hepsine ayni islemi uygulayip servis tabagina diziyoruz ve misafirlerimizle afiyetle yiyoruz icinizden huzur yuzunuzden gulucuk eksilmesin :)))))

No comments: