Saturday, August 2, 2008

PATATES SALATASI


Hos ve degisik bir salata ben ilk yedigimde tadina doyamamistim hem yapimida pratik evet geleim yapilisina, ben kucuk bir kek kalibina yaptim siz arzunuza gore patatesi artirarak kabiniza gore yapabilirsiniz evet 3-4 patatesi hasliyoruz ve sicakkken uzerine tuz ,karabiberi atip icinede kucuk boy bir havuc rendeliyoruz guzelce harmanlayip kabimiza aliyoruz ben yapismasin diye terayag surdum kati yag yani isterseniz suylada islatabilirsiniz patatesli karisimi bi guzel yayiyoruz kalinligi bir santim olucak sekilde kalin olursa sadece patates yemis gibi oluyorsunuz uzeri icinde ,7-8 tane mini kornison bir tutam dereotu dogranmis ,bir yemek kasigi mayonez,iki yemek kasigi yogurt yogurdun kati olmasina ozen gosterin ,iki dis rendelenmis sarimsak,tuz ve kucuk boy rendelenmis veya minik minik dogranmis havuc ben dogradim havucu ben renk olsun diye koyuyorum istege gore olmayabilir butun bu malzemeleri bir guzel karistirip tepsimize duzledigimiz patatesin uzerine dokuyoruz bir iki saat buzdolabinda kivamini aldiktan sonra servis yapiyoruz.AFIYET OLSUN

No comments: