Friday, February 22, 2008

GULLAC


Kizimin en cok sevdigi tatli bende cok severim hem yapmasida cok pratik gecenlerde acil tatliya ihtiyacim oldu yani yemek hazirliklari derken misafirime tatli yapacak vakti bulamadim birden aklama geldi hemencecik sutumu kaynatip gullacimi yaptim.Normalde paketlerin icinde 15 dal oluy ben iki seferlik yaptim 7 8 parcasi zaten buyuk borcamlik oluyo yalisi ise 5 su bardagi sutu kaynatiyoruz ,bir su bardagi seker daha fazlada koyabilirsiniz istege gore degistirebilisiniz sekeri icine kaynadiktan sonra atiyoruzki vitamin kaybi olmasin sutlu tatlilarda dikkat etmemiz gereken bir kural bu.Sutu biraz sogutup yarisini buyukce bir tepsiye doktum yuvarlak olan gullaclari ikiye bolup borcama sagli sollu yerlestirdim yani yuvalak kismini ice disa koydumki borcamda esit yayilsin her katada bir kepce sutu doktum bolcana gullaclar bitene kadar ayni islemi uyguladim kalan sutude ustune doktumbir iki saat buzdolabinda kaldiktan suyunu iyice cektikten sonra uzerine ceviz serpip servis yaptim.AFIYET OLSUN

No comments: