Friday, July 18, 2008

MEYVELI PASTA

Yazin sicak gunlerinde soguk sutlu tatlilar ve yas pastalar daha guzel geliyor,bende hazir pasta tabaniyla kolay bir pasta yapayim dedim cok mutlu oldum cok fazla vakit kaybetmeden yani oyalanmadan yaptim ya:)
Malzemeler: Sade hazir pasta tabani
hazir krem santi evdede hazirlanabili bir paket cirpilmis krem santi pastamizin uzeri icin
2.5su bardagi sut,3 yemek kasigi un,5 yemek kasigi seker,50gr tereyag ,vanilya,uzerini suslemek icin kivi ve cilek
Yapilisi:ilk once pastamizin ic kremasini hazirliyoruz. Herhangi bir tenceremizde tereygini eritip unumuzu kavuruyoruz,uzerine soguk sutude dokup karistira karistira pisiriyoruz , kaynayinca seker ve vanilyamizi katip iki dakika daha pisiriyoruz bir kenera alip mikserle 3-4 dakika cirpiyoruz sogumasi icin bir kenara aliyoruz .Biraz soguyunca pasta tabanimizi kullnacagimiz servis tabagina koyup uzerine ic kremamizi dokuyoruz benimpasta tabanim uc katti iki kata dosedim kremayi uzerinide kapatip en son ust kisma krem santi surdum uzerinide cilek ve kivi ile susledim istege gore sadece cikolatada da rendelenebilir yani size kalmis evde olan meyvelerden kullanabilirsiniz .AFIYET OLSUN

No comments: