Sunday, April 26, 2009

KARNIBAHARLI MAKARNA


Bu guzel tarifide Ebru arkadasimdan almistim ,hos degisik geldi.Ayrica cocuklarada sebze yedirmenin en guzel yolu diye dusundum normal tarifinde salca yoktu ama bana fikri guzel geldi size kalmis ilk denemeyi salcasiz yapmistim oda cok hos oldu gelelim yapilisina ,makarnamizi bir guzel hasliyoruz,diger tarafta yagimizi tavaya koyuyoruz ben karisik kullaniyorum genelikle bir kasik terayagi biraz siviyag kuru soganlari soyup ince ince dogruyoruz ,karnibaharlarida yikayip kucuk kucuk dogruyoruz once soganlari kavuruyoruz sonra karnibaharlarimizi atip kavuruyoruz uzerine tuz karabiber ilave edip kavurma islemine devam ediyoruz 5 dakika kavurduktan sonra bir fincan su ekleyip uzenede makarnalarimizi dokup onun uzerinede bir kac dis dogranmis sarmisak ilave edip suyunu cekene kadar kisik ateste pisiriyoruz istege gore uzerine kasarla servis yapiyoruz .AFIYET OLSUN

No comments: