Wednesday, January 9, 2008

Kuzucuklarimin kurabiyeleri

Hafta sonu cucuklerde evdeyken onlari mutlu edecek bisey yapmak istedim ve daha once birlikte aldigimiz 100 parcalik kalip setiyle kurabiye yapabilecegimizi soyleyince o kadar mutlu oldular ki anlatamam; ya cok cabuk buyuyolar aslinda o kadar hizli geciyoki zaman ve ben istiyorum ki benim kuslarim hep benimle olmaktan zevk alsinlar ve hic unutmuyacaklari kucuk guzel anilari olsun bu kucuk seylerde onlari gercekten cok mutlu ediyo ozelliklede kurabiyelerin arasina cikolata surecegimizi duyan Tarik`m zevkten dort kose oldu .Tarik cikolata canavaridirda:) Tabi erkek olunca kurabiyeleri yapan, kurabiyeler araba oldu Nedret prensesimde kalpleri yapti ayrica siteme koyacagimi duyunca da cok mutlu oldular tesekkurler kuzucuklarim ellerinize saglik
MALZEMELER :250gr terayag ,margarin farketmez biz tereyag kullandik
bir su bardagi pudra sekeri
1yumurta
4 su bardagi un ,vanilya ,bir tatli kasigi kabartma tozu
yapilisi: tereyagini kucuk ellerde once yumusatacaksiniz icine sekeri koyup iyice karistirdiktan sonra diger malzemeleri koyup yumusak hamur kivamainda yogurduktan sonra istediginiz sekli veriyosunuz hayal dunyaniza kalmis bu arada kuarbiyeler guzel kabardi biraz aralikli dizmenizde fayda var ne diyelim AFIYET OLSUN

2 comments:

banu kırmızıgül said...

ellerinize sağlık guzel olmus.bende kuçuk kızıma bazen değisik kurabiyeler yapıyorum. sevgilermle..

Hatice said...

tesekkurler yorum ve ziyaretiniz icin aslinda bu kurabiyeleri kuzucuklarim yapti daha oncede bu tur seyler yapiyorduk birlikte cogunlukla hamurunu ben yapip onlara yardim ediyordum, bu sefer tali kizim Nedret`im hamurunu yapti sonra Tarik`la birlikte sekil verdiler ve pistikten sonra afiyetle yediler ayrica da arkadaslarina ikram ettiler gormelisiniz o kadar mutlu oldularki biz yaptik derken neyse cok uzattim sanirim bilirsiniz konu cocuklar olunca muhabbet bitmez :) sevgiler