Friday, May 23, 2008

CEZERYE

Uzun zmandir yapmiyordum okudugum bir yazida havuc suyunun zihni actigi yaziyordu dusundumde hem bizler hem cocuklarimiz icin besleyici bizler icinde vitaminli geleim tarife
Malzemeler:5-6 tane orta kalinlikta havuc
bir su bardagi ceviz iri dovulmus
iki su bardagi rondoda cekilmis biskuvi ben bebe biskuvisi kullandim
bir su bardagi seker
bir tatli kasigi tarcin
hindistan cevizi
Yapilisi:Havuclari rendenin iri tarafiyla rendeleyip bir tencereye aliyoruz,uzerine iki kati su koyuyoruz 4 bardak su olcuyle ama olcuye gore degisebilir kontrol edip artitilabiliniz azar azar olursa iyi olur suyunun az olmasi daha iyi cunki biskuviden cok ceviz ve havuc olursa daha guzel oluyor,Tarcini piserken koyunca tadini daha iyi veriyor ben oytle yaptim. Kisik ateste 45 dakika pistikten sonra bir kaba alip sogutuyoruz soguduktan sonra icine ceviz ,biskuviyide karistirip yuvariyoruz bir kabada hindistan cevizi koyuyoruz yuvarladimiz toplari hindistan cevizine bulayip servis tabagina yerlestiriyoruz ve afiyetle yiyoruz .AFIYET OLSUN

No comments: