Friday, May 23, 2008

PIZZA

Malzemeler:Bir su bardagi sut ,bir su bardagi siviyag ,bir su bardagi su ,bir yemek kasigi tepeleme kuru maya ,5 su bardagi un hamuru iyice yogurduktan sonra hemede yapabilirsiniz ben genelllikle tepside mayalandiriyorum tepsinize gore beze alip bu hamurda iki tepsi cikar orta buyuklukte tepsiyle hamuru alip 1cm kalinliginda aciyoruz tepside biraz daha inceltebilirsiniz guzel kabariyor uzerine bir yemek kasigi salca ,iki yemek kasigi siviyag ve iki yemek kasigi rendelenmis domatesi karistirip suruyoruz uzerine rende2 su bardagi kasar koyuyoruzuzerinede istege gore ben sucuk ,domates ,biber ve mantar koydum taze ama ben cok seviyorum hafif suyunu birakiyor ya ayri bir lezzet veriyor mutlaka deneyin derim istege gore kuru sogan ve kornison da olabilir gercekten nefis oluyor AFIYET OLSUN


No comments: