Sunday, December 21, 2008

PASTANE PUACASI

MALZEMELER:
125 gr. margarin eritilmis
1/2 bardak sıvı yağ
1 bardak ılık süt
1 paket instant maya
1,5 tatlı kaşığı tuz
3 tatlı kaşığı şeker
2 yumurta (1'inin sarısı ayrılır)

Aldığı kadar un
Yapilisi:Tum malzemeleri karistiriyoruz once sivilari sonra maya ve unu ekleyip hamur yapiyoruz ben makinada yaptim ve seker eklemedim tarifi boyle oldugu icin yazdim ,hamurumuz olduktan sonra yumurta buyuklugunde yuvarlayip tepsimizde en az 45 dakika mayalandirip ustune yumurta sarisini surup catlla sekil yapiyoruz ; cok guzel yumusacik ve cok lezzetli bir puaca ic malzemeside istege gore yapilabilir ben cucuklerime lunch yani ogle yemegi icin yaptigim icin bos yaptim cunki hergun ayni sey olmuyo birgun arasina domates kasar ,birgun cikolata oglusumum favorisi ,beyaz peynir istege gore artik size kalmis bos bile cok lezzetli ayrica cabukta bayatlamiyo.AFIYET OLSUN

2 comments:

Anonymous said...

Cok lezzetli görünüyorlar, ellerine saglik. Tarifini bekliyorum.

Hatice said...

Tesekkurler canim yorumu gorur gormez attim tarifi